torstai 2. lokakuuta 2008

Ihan samaa mieltä!

Aino kuulostaa ihan multa. Oon meinaan soitellut taas pariinkiin eri asiakastukeen töistä tänään, että miksi teidän masiinat ei toimi s**tana. Ja ei, mua ei kiinnosta kuunnella nauhalta, milloin te ootte vastaamassa puhelimeen, vastatkaa vaan suoraan, kiitos!

Ja tajusin, että paras ystävämme verovirasto taitaa kolkutella kohta ovelle jollen tee jotain. Tulorajat paukkuu ja mä oon taas vaan istunut jauhamassa p**kaa poikain kanssa. Kummallisista asioista nekin tässä kaupungissa maksaa palkkaa. Vähän liiankin kanssa tosin, täytyy hankkia uus verokortti loppuvuodeksi jos karhu sellaisen suo.

Kelaakin muistin tänään: pitäkää tukenne, pyyhin niillä p**seeni!

Oon vissiin sen pienen viikonloppuloman tarpeessa... Kuka muukin on, käsi ylös?!

Ei kommentteja: