sunnuntai 30. syyskuuta 2007

Kuka minä olenkaan?

Ei tällaisia haasteita saisi heittää kun ihminen yrittää olla hyödyllinen itselleen.


...tämä maalaa minusta varsin herttaisen kuvan, eikö vain?

Olen keskivertoa taipuvaisempi seuraaviin persoonallisuuden häiriöihin:
antisosiaalisuus, narsismi ja histrionismi, kaikki luokkaan dramaattiset kuuluvia. Mutta ei hätää, voitte yhä hengailla mun kanssani, sillä olen keskivertoa vähemmän taipuvainen paranoidiin ja epävakaaseen minäkuvaan sekä OCD:hen. POP.

Ja kun nämä testitulokset yhdistää, olen varsinainen Äiti Teresa.

Taisin juuri menettää kaikki ystäväni.

Testiminäni viettää selkeästi paljon jännempää elämää kuin minä, sillä olen sekä naistenmies, kapinallinen graffiti että bilemekko.

Älkää edes kysykö.

Taidan mennä nukkumaan.

Ei kommentteja: