maanantai 28. heinäkuuta 2008

suuria kysymyksiä

Miksi aina väsyttää enemmän sen jälkeen, kun on lähtenyt "rentoutumaan", ku ennenku lähti???
Miksi en ikinä opi, että "yhdelle" ei TOSIAAN tarkoita yhdelle pullolle (tai monelle pullolle)?

Tässä oli mun keskustelunavaukset, joita olen heinäkuun aikana miettinyt mm. feissarissa. En ole saanut vastauksia, mutta myötäileviä kommentteja kyllä. Ilmeisesti ilmiöt ovat suhteelliesen yleisesti havaittuja.

Täällä Kity Kentterissä menee hyvin, istun konttorissa ja kerron asiakkaille et ne vois oikeestaan mieluiten mennä pois ja vaikka viedä rahat muualle. Kotirintamalla Rasse treenaa vuorikiipeilyreissua varten (miinuspuoli siis miehessä on, että on itsetuhoinen??) ja sen takia myös minä lenkkeilen, ihan puhtaasta sympatiasta toisen rääkkiä kohtaan, 2-3x viikossa ja salit päälle. Suheeseen saattaa pikkuhiljaa olla tulossa D, tapasin vanhemmat landella viikonloppuna ja ihan hyvin meni. Tosin mulla on sekä SINELMIÄ että PUNELMIA jaloissa vesihiihtämisestäm (ei siis mitenkään konttaamisesta).

Muuten oon lähinnä keskittyny pohtimaan näitä ylläolevia kysymyksiä, esim. toissa keskiviikkona kun olin yhdellä drinkillä, yhdellä pullolla ja kolmella lasillisella... tai toissa viikonloppuna perjantaisen litran rosétetran jälkeen ja lauantaisen Teatteri-illan jälkeen... Miksiköhän viikonlopun jälkeen väsytti? ja viime viikon tiistaina Kaksun grilli-illan jälkeen.. ja keskiviikkona ulkkari-dinnerin jälkeen... hmmm. Toivoa oppimisesta tuskin on, mutta pääasia että oli hauskaa..

Saanko päivityksen Ainon kemuista, en valitettavasti päässyt koska Rasse = Touho touhuaa niin paljon, et meidän viikonloput näytti olevan vähän kortilla. Tosin ne ihmeesti lisääntyi tän kuluneen viikonlopun jälkeen :) Tän viikon projekti on duuni + kirjanpitolautakunnan yleisohjeet konsernitilinpäätöksestä, laskennallisista veroveloista & rahoitusanalyysista, jättekiva!

Ei kommentteja: