torstai 4. syyskuuta 2008

metsänainen & paluu kivikauteen

Onnittelut Aino onnistuneesta näyttelystä!
Itselläni on ollut onnistunut Paluu Luontoon-elämysviikonloppu. Olen ollut landella, saaressa (=eristyksissä) ja sienestänyt, marjastanut ja kalastanut. Minä of all people... Ja tykkäsin siitä! Sain Kaukolta aikuispisteitä kun ilmoitin tykänneeni olla suppilovahverometsässä. Ehkä oli aikakin maastoutua metsään ja merelle Kitystä. Sain myös hauen, ihan itse, jollain välineellä jota itse kutsuisin virveliksi, mutta kai se on ammattislangilla joku heittovapa tms? Sen lisäksi että menin metsään, me myös syötiin ne sienet ja se kala ja leivoin piirakan puolukoista. Olen ollut lähes omavaraistaloudessa.
Nyt alkoi kertaheitolla duunit & koulu, Annea valaisin jo vastaanottamastani sijaisuudesta. 3 työpäivää viikossa ja lisäksi kurssit ja deadlinet päälle. Ehkä tässä selvitään, lähdetään kuitenki Rassen kans käymään Tukholmassa ja Papsin kans San Fransiscossa et välillä saa rentoutuakin :) Ja olin Kaksun kans viikon Bulgariassa lepäämässä.
Nyt alan pohtia ongelmia organisaatiossa. Ilmoitelkaa tosiaan osallistumisesta mun synttäreille, mikäli osallistutte, niin osaan varata pöydän osaanottajienn mukaan. Tällä hetkellä on tainnu tulla joku 13 ilmoittautumista et tarviin kohta koko Bar Teoksen.. Aino toivottavasti noteerasi et se on siis 13.9., eikä ylihuomenna!!!
-Emilia

Ei kommentteja: