tiistai 22. huhtikuuta 2008

Kevätauringon hyödyntäminen

Hyvällä tuurilla mulla on oikea rusketus jo juhannuksena. Yksi lasitetun parvekkeen iloista: tarkenee bikineissä erinomaisesti jo nyt jos aurinko paistaa. Haluaisin pitää parvekalusteiden korkkaustilaisuuden, en vaan oikeen tiedä millä porukalla ja millon. Sen pitäis tapahtua päiväsaikaan koska mun partsille paistaa n. klo10-16, eikä varjoaikaan ole kovin lämmintä.

Ja myönnetään, ostin sitten semmosta kevyesti päivettävää kosteusvoidetta. Ei se ole itseruskettavaa vaikka siinä onkin jotain semmosta ainetta!

4 kommenttia:

NärhiA kirjoitti...

Ei tarvitse hävetä. Pix ja minä addiktoiduttiin Doven-töhnään jo pari vuotta sitten.

Inka kirjoitti...

Mulla on Niveaa ja se haisee vähän omituiselta... Täytyy varmaan ostaa Dovea ensi keväänä.

Sandra kirjoitti...

Itse asiassa kaikkein parasta on Natusan.

aino kirjoitti...

Te ootte outoja kaikki.

Mutta tulisin mielelläni vierailemaan parvekkeellasi. Siis aivan heti kun olen viettänyt viikonlopun Turussa ja käväissyt sen jälkeen visiteeraamassa Annea.