tiistai 3. kesäkuuta 2008

"Politiikka paha, kulttuurisivut hyvä"

Mun ei pitäis olla hereillä. Mutta kun pitäisi tiivistää kolmeen minuuttiin noin kymmenen minuuttia nopeaa puhetta ja saada tuntemattomat vielä ymmärtämään artikulaatiotani...

Oon pyöräilly viime viikolla enemmän kuin edellisiin kahteen kesään yhteensä, mikä on paljon, sillä pyöräni hovihuoltaja kävi vasta keskiviikkona... No okei, en edellisinä kesinä hirveästi aktiiveillu.

Ystävilleen ei kannata huutaa. Siitä tulee paha mieli. Lisäksi kämmeneen voi tulla mustelma jos sillä lyö lattiaa...

Oon auttanu taas yhdessä muutossa! Uus kämppä testattiin heti sohvan, telkkaritason ja telkkarin kokoamisen jälkeen kattomalla 300. Olihan siitä edellisestä katselusta jo viikkoja... Oon lisäksi kuulemma ehkä intiaani, sillä perusteella etten kärsi vertigosta eikä mulla kasva parta. Kuulemma.

1 kommentti:

Sandra kirjoitti...

Hei peipi, vastaa mun mailiin.