torstai 12. kesäkuuta 2008

Kootut selitykset: osat 1-7

En ole päivittänyt käänteitäni useista painavista syistä, esim.

1. Mun piti mutku unohdin.

2. Tein kaikkee muuta. Esimerkiksi tänään vedostin metalligrafiikkaa. Käsi ylös kuka yllättyi.

3. Tein kaikkee muuta, osa 2. Olen vältellyt huomiseen rästiin valmistautumista (Wikitän imagismia viereisellä välilehdellä tätä näppäillessäni, ja koko päivän olen miettinyt, mikä vorticism on suomeksi. Ehdotan kurimismia. Muutenkin tykkään, kun Iso W kuvaa tenttikirjallisuuttani sanoin widely considered to present formidable difficulties to the reader.) keksimällä laajasti muuta sisältöä päiviini. Olen omistanut monia puutarhassa vietettyjä letkeän aurinkoisia iltapäiviä erääseen huipputieteelliseen selvitykseen. Aloitetaan alusta.
Aiemmin keväällä haikailin, josko yrttimaalla voisi olla minttu. Lähin puutarha-auktoriteettini äimisteli: eihän sitä voi edes käyttää mihinkään. Kerroin että voi rommin kanssa käyttää ja limen ja sokerin ja tonicin ja jään ja aurinkoisen päivän. Kun nyt on käynyt niin, että jonkun äiti on nero, on tilanne tällä hetkellä se, että pihalla kasvaa kolmea (3) eri minttua: normilaatua, pensasminttua (isompilehtistä) ja suklaaminttua. Kyllä, suklaaminttua. Sanassa on jotain samalla tavalla vialla kuin rasittavassa termissä "kaveripoika". Ja joo, olen lukenut Suosikkia tenttikirjoilta piilotellessani.
Koen velvollisuudekseni maistella tieteellisen tarkasti läpi, millaisia mojitoja eri lajit tuottavat. Ymmärtänette, ettei keskeneräisen tutkimuksen tuloksia voi paljastaa. Yksinoikeudella voin kuitenkin ilmoittaa, että avustavaa maisteluhenkilökuntaa on rampannut nurkissa kiitettävästi. Huomennakin tulee yksi kanssagrillaaja. Harmi, että aurinko ehti jo jonnekin.

4. Olen löytänyt uudelleen etanapostin ihanuuden. Jollen ole sattunut postittamaan teille mitään, tykkään ehkä muista kavereistani enemmän... Oiskohan näin?

5. Olen seikkaillut polkupyöräni ratsailla (se toimii, se toimii!), ja siinä on vaarallista edes valokuvata, kun ei ole kypärääkään. Ei siis jännittävää kuvamateriaalia. Lupaan pyytää kypärän heti kun menen ens viikolla töihin! En tahdo kuolla nuorena, ainakaan noin epärokuskottavasta syystä.

6. Ainut aihe, josta kiinnostaa puhua, on taidegrafiikka. Onneksi tytöt keksivät, että siitä voi tehdä ihan oman bloginsa, muuten joutuisitte ehkä kuuntelemaan. Se ei olisi nättiä, eikä kivaa.

7. Paskaakos tässä. Minä en ole se; joka on juuri muuttanut yhteen ihan elävän valtiotieteilijän kanssa; jonka retkeillessä mölyapinat hyppivät täydellisissä kaarissa; joka on korviaan myöten sotahistoriassa, perinneruoissa ja pikkupitäjän hydrobic-piirien juoruissa tai jolla on lopultakin tyttöystävä, vaikkei kukaan sitä ensikertomalla uskokaan. Ei mulla ole mitään kerrottavaa, mihinkään. Ikinä. Niinku evah.

2 kommenttia:

Kaikkonen kirjoitti...

Hei kultapieni (vanhemman [huom. ei vanhan!!)oikeus pienitellä nuorempiaan). Anteeksi jos olin eilen rasittava. Ahdistun, sillä yritän etsiä itselleni pätevää lääkäriä, joka olisi sekä ihotautispesialisti että psykologi. Helppo nakki. Mä olen jotenkin ihovammainen, mielenvikainen ja mulla taitaa olla tourette. Perskelevittusaatana.

Sandra kirjoitti...

Nonni. Miksei kukaan kertonu, etta Jannella on tyttis? Mulle pitaa tiedottaa naista asioista!!! tai jos ihan totta puhutaan, sen olisi pitanyt ilmestya netti-Hesarin etusivulla...