keskiviikko 12. maaliskuuta 2008

Shoppailu kuuluu matkusteluun (ja kevääseen)

Hmm, oisko munkin pitänyt yrittää tehdä joku kuvakollaasi mun Firenzen ostoksista? Tosin tänään jatkoin ankaraa shoppailua joten ehkä sit ens viikolla kun mä vaan poden hammasta ja mulla on tylsää niin voin ottaa niistä kaikista kuvia. Mulla on uusi kevättakki!! Lyhyt musta trenssi. Vai voiko sitä sanoa trenssiksi jos se on lyhyt? Noh, tiedätte mitä tarkoitan.

En enää siedä epäsopivaa villakangastakkiani, joten menen huomenna vielä ostamaan sellaisen. Löysin tänään jo täydellisen, sekin on musta, tai noh, tummanharmaa, mutta en oo vielä varma koosta, täytyy kokeilla vielä huomenna villapaidan kanssa. Koska mulle talvitakki on vähän turha, jos sen alle ei mahdu mitään lämmintä.

Mulla on joku musta kausi meneillään... Myös punainen on tehnyt paluun.

Katselin jo sandaaleitakin kesäksi... sais tulla jo se toukokuu! Haluaisin mukavat työkengät, mutta en ole varma, alennunko sen vuoksi Crocseihin... Vaikeita päätöksiä.

Ei kommentteja: