keskiviikko 5. maaliskuuta 2008

Vahvasti nousussa

Tämä päivä alkoi harmaana ja jatkui harmaana. Pirun kylmänä myös. Seuraava joka vääntää jotain onnetonta naurunkorviketta lämpimästä Italiasta saa tehdä tuttavuutta nyrkkini ja patoutuneen vihani kanssa. Koskee myös Oulun korkeutta, koska mä olen asunut siellä ja mä vaan tiedän. Tietysti tämä luita ja ytimiä hyytävä kostea kylmyys saattaisi olla kumottavissa viisaalla talvipomppa ja pipo vaatetuksella, mutta epäonnekseni olin kuullut muutaman noita valittuja aurinkoinen Italia kertomuksia ennen tänne tuloani... Ei siis lämpimiä vaatteita, ei, ei.

Uhmasimme ehkä epäviisaasti kylmyyttä ollaksemme hyviä pieniä turisteja ja näimme Campo dei Miracolin. Heille, joilta ei sivistystä löydy, seuraava kuva avannee tilannetta:


Päivä parani huomattavasti kotiin päästyämme (vaikka ei reissu kurja ollut, oli vain kylmä ja minä kipeänä) kun saimme ruokaa ja viiniä. Ja eilen tilaamani uusi ipod oli jo saapunut ja vuokraisäntäni kiltisti päästänyt kuriirin sisälle!!!
Ja Inka tiskasi.

Hyvä päivä.

1 kommentti:

NärhiA kirjoitti...

Aggressiiviseksi kun nyt pääsin niin en välitä hevonpaskaakaan vaik tämä postaus olisi ja noudattaisi hyvä/paska päivä-kaavaa.

Ettäs tiedätte.