sunnuntai 11. marraskuuta 2007

Aatonaatonaaton aamuaikeita

Jo perinteikkääksi muodostunut joulunalustapaaminen lahjojenvaihdon ja luksusporvariaamiaisen merkeissä vaatii maantieteellisesti sirpaloituneeseen nykymaailmanaikaamme valtavasti ennakointiponnistuksia, jotta saan pitää traditioni. Ja tästä en luovu.

Lyhyesti: A, P, J, S ja I: tapaanhan teidät vanhassa rakkaassa konditoriassa lauantaina 22.12.? Älkää keksikö sille aamulle mitään muuta ja ilmoittakaa välittömästi jos olosuhteet pakottavat vaihtamaan aikaa!

Olen koko päivän miettinyt, kuinka harvoin tulee ajatelleeksi, että Hollywood tarkoittaa vähän niinku orjanlaakeripuuta. Olen myös pohtinut innovatiivisia tapoja suomentaa sana cocktail.

Ai niin: joulu tulee joulu tulee joulu tulee!

Aino.

5 kommenttia:

Kaikkonen kirjoitti...

Ajoissa olet, herttaista :) mulla ei ole varaa jouluun, ajattelin karata.

Inka kirjoitti...

I'm in. Joskin toivoisin, että mulla olisi mahdollisuus nähdä jo ennen joulua niitä teistä, jotka asuvat tälläkin hetkellä kanssani samassa valtakunnassa. Mulle käy oikeesti käytännössä millon vaan, mutta kun te olette paljon kiireisempiä niin ehdottakaa te.

pixie kirjoitti...

It's a date!

NärhiA kirjoitti...

Minäkin voisin peruutta joulun. Ilman työntekoa eläminen vieraassa maassa on helvetin kallista. Lisäksi lentäminen on kallista myös. Eikä mulla ole vieläkään minkäänlaisia kortteja ja käteisvarat hiipuu...
Tulen joulun alla suoraan Turusta, jonne menen 19.pvä. Joten olen paikalla.

Sandra kirjoitti...

Jep...Melko kevyet on lahjasuunnitelmat meidänkin pikkuperheellä, vaikka luulisi, että tuollainen herra elokuvamies tienaisi niin paljon, että siitä saisi rahaakin. Ei siis timanttisormusta tänäkään vuonna, joudun huijaamaan lattareita vanhalla sormuksella. Itse kerään rahojani kuin ahkera pikku orava, koska meinaan todellakin ostaa avoimen lentolipun ja tulla vasta sitten Suomeen, kun rahat on ihan finaalissa. Ja se on ihan hyvä suunnitelma. Älkää mitään täteilkö siellä.