perjantai 7. syyskuuta 2007

Metabloggausta & Superflunssa Rides Again

A, mun mielestä on ihanaa, että sä nörttiydyt! Nörttiydytään yhdessä (mutta ei kerrota kenellekään)! Kasvokkain kommunikointiin en koe juuri nyt kykeneväni. Mistä puheenollen, haluaisitko mahdollisesti etäkorjata skannerini? Sillä jänkäänpoljettavalla pää-ääliöllä on asenneongelma, ja se puhuu vain italiaa. En pysty välittämään taidetta ilman sitä. Tästä johtuen askartelin blogin otsikon digikameralla vartissa ennen luennolle lähtöä. Tein tosin jo uuden, se on kotikoneella. Kaikesta huolimatta kannustan lämpimästi teitä, ystäväni (tosin Jiitä aion kannustaa vain haaleasti, se toivoton taidetyranni), ottamaan kantaa ja vapaasti muokkaamaan uuden kommunikaatiokanavamme ulkoista olemusta.

Uuden nörde-elämänkatsomukseni kautta olen löytänyt myös tietotekniikkaan liittyvää inspiraatiota. Löysin myös ystävämme Kirsikan kommentin, joka inspiroi minua edelleen pohtimaan kommunikaation syvintä olemusta:

Mua otti se mozzarella-prosciutto-focaccia päähän ihan samasta syystä! Siinä ei oo yhtään suomenkielistä sanaa! Vääryys! Hmm. Pitäiskö ottaa ja postata kuvia mun uudesta vihreästä mummokäsilaukusta, jonka inspiroiduin eilen hankkimaan (mun pitäis lakata lukemasta sitä turhamaisuusblogia, se ei tee mun rahatilanteelle hyvää.) Kirsikan vuodatuksen luettuani, että sillä lakkais olemasta tommonen olo. Ja K, jos lupaat parantaa tapasi, voin armollisesti unohtaa sun sanoneen "vaan huiveista ja villapaidoista". Kamoon! Huivit ja villapaidat saatana rock this place!

Olen itse tällä hetkellä hautautunut itsetehtyyn flunssavillapaitaani, ja kuin ihmeen kaupalla pystyssä. Ja töissä. Räkäinen ja kuumeinen ja inha. Kymmenen minuutin kuluessa saapumisestani postikeskukseen kaksi (2) miespuolista postityöntekijää oli kehunut sitä hienoksi. Se on jotain se, luulisin.

Kysymys vielä: todistaako se, että A:n kuulumisista kuuluu nyt enemmän kuin koko kesänä, että Firenze on henkisesti jotenkin lähempänä kuin Klaukkala? Olen aina epäillyt sitä.

Oon liian huuhkajamaisessa tilassa muistaakseni omaa nimeäni, mutta se saattaa olla Aino

3 kommenttia:

mononegro del fuego kirjoitti...

Teijän pitää näköjään kutsua mut jäseneksi elämäniloiseen nettijuurnaaliinne.

minut tavoittaa käyttäjätunnuksella blackfiremonkey ät gmail piste com

mä ainaki haluun päästä modaa fontteja! Se riittää vähäksi aikaa..

NärhiA kirjoitti...

mononegron viestissä oli taas aivan liikaa sanoja joita en ymmärtänyt. Ehkä en ole vielä tarpeeksi nörtti.
Antakaa joku sille mitäs se tahtoo, mä en ymmärrä.

Ja olen jo korjannut yhden ranskaa puhuvan ryhmäpakkauskoneen (juoksevalle margariinille), joten mitäs yksi skanneri täs enää...

Eräs Saara kirjoitti...

Ite kirjottaisin sen jänkään poljettavan erikseen.

Tai kirjoitin silloinkin kun vahingossa haukuin Paintin päätoimittajaa sellaiseksi.