maanantai 17. syyskuuta 2007

Sitten viime kuuleman olen mm.

-todennut opettajankoulutuksen olevan sietämätöntä lässytystä,
-laulanut sokkokaraokessa huonosti Bon Jovia. Sokkokaraokehan tarkoittaa, ettei tiedä, mitä menee laulamaan ennen kuin on mikki kädessä, ei sitä, että silmät olis kiinni, sillä edes mä en osaa It's My Lifen ihan kaikkia sanoja ulkoa. Sokkokaraoken ja sokkotreffien yhteinen nimittäjä on ei-toivottujen tulosten todennäköisyys, joka on huomattavan suuri. Siksi toisekseen, olisiko muka jotenkin olennaisesti vähemmän noloa laulaa Bon Jovia hyvin? Onneksi olin sentään humalassa, sillä saanee jonkinlaisen synninpäästön,
-astunut liimaämpäriin (vahingossa),
-saanut baarissa lahjaksi levyllisen slangimusiikkia tuntemattomalta henkilöltä, jonka syntymäpäiviä pitää varmaan mennä juhlimaan samaiseen baariin,
-ruvennut nauramaan bussissa ääneen huomattuani, että mun otsassa oli huomattava määrä vihreää painoväriä, josta kukaan ei ollut vaivautunut kertomaan mulle,
-näyttänyt esimiehelleni kieltä,
-valtuuttanut Teatterin baarimikon keksimään mulle tyttödrinkin, joka oli hyvää, ja jonka koostumuksesta mulla ei ole sitten minkäänlaista aavistusta,
-repinyt tapetit yhdestä (1) huoneesta,
-lähtenyt vaateostoksille, ja huomannut kaikkien maailman vaatteiden olevan rumia ja lihavia (toisin kuin minä, joka olen uhri enkä ongelma),
-tehnyt taksilla täyskäännöksen ja lähtenyt siihen suuntaan, josta olin tulossa, koska seurani muutti mieltään siitä, minne olimme matkalla,
-huutanut kymmenelle 12-vuotiaalle "nyt kita kiinni joka sälli ja tehkää taidetta". Ne totteli!
-valmistautunut talveen piilottamalla Pepsi Max -pulloja ympäri kämppää kuin orava konsanaan. Omistan mahdollisesti myös oravan aivot, koska en löydä niitä enää,
-näyttänyt helvetin hyvältä ainakin kerran (luultavasti useamminkin),
-rikkonut yhdet farkut tahallani ja yhdet vahingossa,
-tavannut Inkan uuden, joka osasi puhua kokonaisia lauseita muillekin kuin Inkalle,
-harkinnut vakavasti kuntosalille menoa mutten vielä seonnut riittävästi toteuttaakseni aietta,
-laittanut jäitä kaikkeen, koska niitä kerta saa nappia painamalla, toi uus jääkaappi on parasta ikinä,
-kiukutellut luennolla ja kieltäytynyt tekemästä ryhmätyötä, koska se oli ihan tyhmä enkä varppina tee noiden kaa yhtään mitään,
-sulkenut radion seremoniallisesti. Ei enää ikinä Suomipoppia! Remonttiäijät huudatti sitä viis viikkoa putkeen. Ehdin huolestua suomalaisen musiikin nykytilasta,
-nukkunut keskimäärin neljä tuntia yössä.

1 kommentti:

Eräs Saara kirjoitti...

Kuulostaa jotenkin tutulta, osa noista! Hassu juttu.

Pitää muuten kattoo huomenna mikä on tilanne. Luulen et oon tulossa flunssaan ja töissä on aivan järjettömän saatanan vittu perkele hirveetä just nyt. Toisaalta edellämainitut syyt ovat myös hyviä syitä mennä baariin.