tiistai 19. helmikuuta 2008

KOSOVO!

Olen selkeästi jäljessä normaalia kuukausi/rivi määrääni. Siis suomeksi olen kirjoittanut vähemmän kuin yleensä. Joten kompensoin.

Onko kukaan muu muuten huomannut, miten tää blogi syö sanoja ja kuvia? Esim. takuulla kirjoitin sunnuntaipostaukseen kissan kohdalle myös sanan leikkiä, mutta se ei näy lopputuloksessa. Samoin Valentino-postaukseen kuului yksi kuva lisää, mutta jossain välissä se katosi bittiavaruuteen. Onneksi Oulullakin on ongelmia taiton kanssa. En ole ainoa, jolla menee peukalo ja vasen käsi sekaisin.

Kivaa ei ole kun on kylymä jatkuvasti. Sitä paitsi kylmä saa ihmiset tekemään omituisia asioita. Kuten nyt esimerkiksi itsenäistymään. Italiaan huonoimpia puolia on ehdoton uutispimento kun on a) itse laiska ja kiireinen ettei ehdi netistä seuraavaam eikä hesari tule kotiovelle b) koko maa on laiska eikä tuota säällisiä uutislehtiä ja jos sellaisen löytäis niin artikkelit ovat loppupainotteisia eli pointti on viimeisessä kappaleessa ja sekin yleensä leikataan editoitaessa pois. Joten seisoskellessani Duomon portailla säikähdin kun minua yhtäkkiä ympäröi noin kymmenpäinen mieslauma valkoisissa paidoissa. Toinen satunnainen jätkä kamera kädessä kysyi minulta, että tunnenko heidät. Vastasin, että en. Kosovo itsenäistyi eilen, vastattiin. Ja todentotta, kun nuorukaiset asettuivat kauniisti riviin paidoista saattoi lukea saman asian. Tyylillä K-O-S-O-V-O ja jotain. Häpesin kovasti. Mutta tietämättömyydestäni huolimatta pääsin näihin voitonmakuisiin kuviin mukaan. Hyvä Kosovo!

Tai enhän minä edes tiedä onko se hyvä vai huono asia...

1 kommentti:

Sandra kirjoitti...

No nyt Panaman tyttokin virallisesti hammentyi...Olen ollu taalla pimennossa, osittain kylla omasta tahdostani. Myos uusien ihmisten ilmaantuminen blogiin aiheutti suurta hammennysta. Ja kukaan ei tunnu tietavan, onko Maija Vilkkumaa synnyttanyt. Ja ma reissaan ympari Panamaa, vaikka mulla ei ole tukikohtaa San Joséssa. Mutta hei, pura vida. Se on elamaa.