tiistai 19. helmikuuta 2008

Päivityksiä, yhteydenpitoa ja muuta (normaalia tärkeämpää) informaatiota

Note to self: älä syö mandariineja sängyssä. Se ei ole sotkun arvoista. Nyt kaikki on tahmaa.

Toisaalta tämän sängyn kohtalo ei paljoa harmita, sillä edessä on toiseksi viimeinen yö tässä osoitteessa. Meitsi katos muuttaa. Kun te kaikki nyt päätitte tulla tänne, tulin siihen tulokseen, ettei huoneen jakaminen ole enää lainkaan pop. Eikä ole muuten yksin kotiin kävelykään, kun uskollinen ritarini Miikakin karkaa pois.

Joten uusi osoite: c/o Mazzanella, Via dei Macci 36. Vuokraisäntänä ja asuinkumppanina herttainen vanha herra.

Ja lisää infoa seuraa. Kaikki ovat tervetulleita käymään luonani. Mutta aikataulutus on nyt tarkkaa touhua, olen näet kiireinen nainen.

26.2.-2.3. Pinja
2.3.-7.3. Inka
19.3.-25.3. Suomessa, ei Turkua, valitan
26.3.-1.4. Pariisi
1.4.-6.4. Jospe
28.4.-6.5. Aino
19.5. palaan Suomeen, lopullisesti.

jossakin välissä yritän vielä ehtiä Brysseliinkin... mutta vielä on 45 vapaata päivää jäljellä.

Vaasan ruispalat ovat aina yhtä miellyttävä tuliainen. Erityistoivomuksena toivoisin Ainon ja Inkan välistä yhteistyötä, jotta saisin ruskean villatakkini tänne. Pinjalta toivoisin jauhettua kardemummaa. Mulla olisi varmaan muitakin toiveita, mutta enhän mä enää mitään muista. Naistenlehdet on aina pop. Samoin Hesarin sunnuntainumerot ja kuukausiliitteet.

P.S. Pinja Milanon lentokentältä oli muistaakseni noin tunnin matka asemalle. Asema on iso ja kolho Mussolinin rakennuttama kulissi. Itse en ehkä uskaltaisi yöpyä siellä. Halpa hotelli on ainakin Brasil. Ei ihan vieressä, mutta itse onnistuin kävelemään hyvin rinkkaselässä ja korkkareissa...
Kiirettä joudut kyllä pitämään varauksen kanssa. Jos ongelmia niin tekstaa mulle italian numeroon. Voin soitella hostelleihin, kaikki paikathan ei ole netissä saatavilla.

6 kommenttia:

Inka kirjoitti...

Mä olisin tuonut Vaasan ruispaloja pyytämättäkin ;) Valitettavasti ne on sit eilisiä kun tuun koska jostain typerästä syystä täällä ei ole ruokakaupat sunnuntaisin auki kuin vasta klo12, pyh... Fazerin sininen ja erilaiset salmiakit lienevät myös perinteisiä? Yksi sunnuntaihesari ja Nyt-liite onnistuu, itseasiassa niin onnistuu myös Kuukausiliite, koska se ilmestyy just sinä viikonloppuna kun tuun sinne.

Aino, kahvia ensi viikolla ruskean villatakin kera???

aino kirjoitti...

Mä oon ens vkolla joka päivä töissä (koska tällä viikolla oli taideviikko, enkä ollut kertaakaan ja mulla on kavereita käymässä ainaski joka toinen ilta ja elämä hymyää), mutta juu, sen voi jotenki optimoida. Sillai jos nopeesti juo kahvin. Espresson vaik?

Inka kirjoitti...

Jep, päätä sä joku päivä ja aika ja infoa vaikka tekstarilla.

NärhiA kirjoitti...

Juu! Salmiakkia!
Mä en edes syö sitä Suomessa, mutta just nyt se kuulostaa ihan parhaalta idealta ikinä ikinä koskaan. Niitä Halvan vinoneliöitä (salmiakinmuotoisia salmiakkeja...)

pixie kirjoitti...

Jos minä sitten panostan lähinnä naistenlehtiin kun heti peräsä vaikuttaisi tulevan valtava kasa ruokaa. Kerro silti jos tulee jotain ihan erityistä, mitä ilman ei voi elää...

Olin jo ajatellut yötä lentokentällä, kai se on auki ja suhtkoht turvallinen? Onko ihan tyhmä ajatus?

Inka kirjoitti...

Halvan vinoneliöt on parhautta. Ostan laatikollisen lentokentältä!