perjantai 8. helmikuuta 2008

Yrityksiä kommunikaatioon reaalimaailmassa

Hyvä neiti San José,
Ilmoitathan, kun saat jonkinlaisen aikuisten ihmisten pysyvähkön osoitteen siellä. Harkitsin kortin lähettämistä osoitteella poste restante San José, mutta ymmärsin, että seikkailu, jonka joutuisit taiteilemaan sen löytämiseksi saattaisi olla ylitsevuotavan uuvuttava. Kuinka sen banaanin kanssa muuten sujui?

Hyvä herra Oulu,
Koska tulet etelään? Täällä on tylsää. Tuu keksimään mulle tekemistä, joka ei vaadi, että oikeasti teen mitään. (No oikeesti on vaan liikaa tekemistä mutta sitä ei lasketa, jos ei huvita.)

Hyvä neiti Firenze,
Haluaisin varata lennon saapasmaahan teekkarivappua pakoon maanantaille 28. huhtikuuta ja takaisin Suomeen tiistaille 6. toukokuuta (löytyis ihan Firenzen kentälle eikä maksais ku kaks ja puol sataa), mutta en, jollet ole siellä silloin opastamassa minua baarien, taidehistorian ja alusvaatteiden hektisessä leikkauspisteessä. Oletko?

Hyvä neiti Turku,
Olettaen, ettet äidin juhlapäivästä huolimatta ole itse tulossa tänne ensi viikolla, (oletus perustuu siihen, että olet luvannut itse emännöidä juhlia Turussa kaksi päivää myöhemmin) voiko sinne tulla jo esim. torstai-iltana omaa elämäänsä pakoon? Voisimme leikkiä ystävänpäivää jollet ole huippukiireinen. Jos aiot piipahtaa, synkronoitukaamme turkuuntumisen suhteen. Yritän tehdä itselleni cocktail-mekkoa. Tulis hieno jos osaisin.

8 kommenttia:

Sandra kirjoitti...

voi...Neiti San José niin kovasti toivoisi, että se osoite olis jo. Alkaa rassata tämä. Näillä on kai suht toimiva poste restante, paitsi muistaakseni nimellä correo listado. En silti suosittele. Mä nimittäin sain tänään kuulla, että oon saanut väärennettyä rahaa pankista, eli jos posti on samaa tasoa, niin hyvää päivää...Yliopistollekin vois periaatteessa lähettää, eli jos nyt on kiire, niin kysy multa siltä mailitse. Jos mun tuleva osoite on ihan mahdoton, niin alan käyttää sitä yliopiston. Näillä kun ei oo kadunnimiä, eikä numeroita. Ja homma toimii...

eeva kirjoitti...

Hyvä neiti Espoo,

Neiti Turku 2 tarjoutuu emännöimään ystävänpäiväsoiréen johon sisältyy kaikkea ällöttävää ja söpöä, niinku vaikka rusettiluistelua ja vaaleanpunaisia muffinseja.
Muistaakseni kutsuinkin tänne jo kaikkia tyyppejä, mutta kaikki tyypit oli sillon kännissä joten en tiedä muistaako kukaan tulla tai onko ne sopineet esim. jotain ällöttäviä kynttiläillallisia poikaystäviensä kanssa.
Joten jos olet i Åbo niin välkommen.

pixie kirjoitti...

Joo, ja tosiaan tuparithan päätettiin siirtää johonkin kaukaiseen tulevaisuuteen, Sara laittoi siitä viestiä tänään. Älkää siis turhaan tulko soittelemaan ovikelloa mekot päällä ihan vielä...
Aino, olen tulevana viikonloppuna keskikiireinen, mutta voin harrastaa ainakin osa-aikaista sosiaalista elämää, eli jos haluat ystävänpäivää pakoon (ja Eevan kakkuja ja pinkkiä skumppaa) niin tule toki.

mononegro del fuego kirjoitti...

Olen tulossa etelään 17. päivä. Kuitenkin kuljen vain Turun läpi pysähtymättä lähtöruudussa. Tulen Tukholmasta takaisin 21. aamulla ja minulla on koko päivä aikaa riekkua kaupungilla.
Että sinne vaan, kynnelle kykevät!

aino kirjoitti...

Paska jätkä! En mä sillon enää oo siellä. Sitä ennen kyllä olen tikkana, sillä Kirsikka ei oo yhtään paska jätkä vaan on ihan parasta mennä Turkuun viettämään ystävänpäivää ja hörhöämään.Ja sit en oo ees nähny sitä kämppää, oon vaan kuullu siitä paljon! Ajatus pitkästä viikonlopussa maamme villissä lännessä piristi toisiks eniten tänään. Eniten piristi sen vielä kauemmas suuntaavan matkan lyöminen lukkoon.

Nyt meen vetää pitsaa ja jätskiä, ja viettämään muutenkin auttamattoman epärokkia perjantai-iltaa. Enkä ees oikeesti suunnitellu Italia-fiilisteleväni, oli sattumaa!

Oon muuten kaivannu rauhallista viikonloppua. Pitää perua huominen baarikierros Tikkurilassa työkaverin ja sen kavereiden kanssa, koska jollen nuku ja syö ja hengitä ja lue, niin ens viikolla viimeistään kuolen ja tulee mahahaava aivoihin. Ei siis tässä järjestyksessä, välttämättä.

mononegro del fuego kirjoitti...

Niin siis kaupungilla tarkoitin Turkua...

aino kirjoitti...

Niin niin! Olen sisälukutaitoinen. Siks sä just ootki paska jätkä, koska mä en oo siellä enää sillon.

Mut mikään ei voi pilata mun päivääni.

pixie kirjoitti...

Laitan päivän kalenteriin. Milloin tulet, milloin lähdet?

Aaah, haluan saada Annen kiinni tavalla tai toisella. Miten se nainen voi juuri nyt olla jollain saarella?!