tiistai 8. tammikuuta 2008

Kirjeenvaihtajanne raportti autotallista

Mun grafiikanprässillä on Reunion Motherfucking Laser Gigantic Fuck Off Tour (because there's an H in it), ja vuorokausirytmini sanoi nänänänänäänää ja juoksi pois ja valvon syövyttämässä kuparia. Saatoin keksiä uuden tekniikan! Tai keksinkin, sääolosuhteet vain estävät selvittämästä, tuleeko tuosta kuvasta hyvä.

Olen kuukausia valittanut talvettomuutta ja nyt kun lumi tuli, siinäkin on huonot puolensa. Tartten tuoreita magnoliankukkia eikä niitä nyt tulekaan vielä. Pensas taisi jo nuppuvaiheeseen edettyään tajuta, ettei olekaan ihan kevät. Ah, luksusongelmia... Muutenkin taide on vaativaa. Lieneekö sitten se, että ehdin jo tottua glitter-kysilakkaan, mutta luulen, että oksalakka haisee tequilalta. Kärsinkö hallusinaatioista? Tämä päättyy huonosti. Pitäkää paperileikkuri kaukana korvistani! Saatan myöskin onnistua jättämään selkärankani prässin telojen väliin, eikö se olisi jotenkin tyypillistä?


Nukuttaa. Mulla on avosyövytys kesken, pitää vielä sinnitellä.

1 kommentti:

Kaikkonen kirjoitti...

minulla oli TODELLA tylsää töissä ja sen huomaa blogistani. se jopa vittuili minulle. grr. kahvittelee tällä viikolla?