tiistai 22. tammikuuta 2008

Naisellinen olosuhteiden pakosta

Otsikko viittaa ystäväni söpöihin perhosverhoihin, ja niiden siinä roikkumiselle esitettyyn perusteluun, mutta kyseinen henkilö onkin prinsessa. Omassa elämässäni vaikuttavat feminiiniset voimat ovat huomattavasti pimeämpiä. Olen ihmetellyt erästä ilmiötä, josta voin avautua vasta nyt sen jo loputtua. (Olisi ollut ihan liian häiritsevää tavata ketään siitä selittämisen jälkeen, kun sitä olisi sitten jouduttu analysoimaan ihan verevässä livemaailmassa.)

Mun tissit nimittäin flippas. Ilmiötä kesti noin neljä päivää, enkä mahtunut mihinkään liiveihini. Hengasin urheiluliiveissä ja odotin että se menisi ohi, ja menihän se. Hämmennyin loputtomasti, syytä en tiedä vieläkään. Nyt olen tasaantunut, onneksi. Tietysti vasta jälkikäteen välähti, että olisi ollut hieno hetki hyödyntää joululahjaksi saamiani leikkitatuointeja, jotka esittävät eri hahmoja Sikstuksen kappelin katosta. Olisin laittanut Jumalan toiseen tissiin ja Aatamin toiseen ja sit ku olis laittanu kädet puuskaan ni ne olis lähentyny ja tataa, elämän valo olisi päässyt perille vai miten se nyt meni. Siistiä, eikö?

Sitten muihin aiheisiin. Huomiseksi olen sopinut tyttödrinkkitreffit (spesifisemmin gin&tonic-session) sellaisen henkilön kanssa, jota en ole nähnyt aikoihin. Jee! Ja eilen sotkimme Sikkon kanssa Domino-keksejä ja triojäätelöä klähmämönjäksi juuri kun telkkarista tuli Bridget Jones -leffa. Koska tähän päivääni ei ole näköjään sisältymässä ollenkaan riittävästi näiden edellä mainitsemieni pimeiden voimien kanssa flirttailua, taidan mennä ostamaan itselleni koruja tai jotain. Siis kirjastohoppingin lomassa. Päivän saldoksi tulee parin tunnin sisällä neljä (siis eri kirjastoa) ja se on ihan hyvä harrastus ja jos sanon että se on sana niin se on. On se sentään fiksumman kuuloista kuin se taannoinen "markettihyppinki", vai mitä sanot, A? Tai mitä sanoo Kaikkonen, jonka vakiharrastuksiin kuuluu bensishopping?

Edit 19:15:
Okei! Oon pahoillani! En enää ikinä tyttöuhoo! Oon ihan kiltisti!
Tässä kävi niin, että kävin vahingossa ostoksilla ja ostin asun. En kovin hyvää, mutta kokonaisen kuitenkin. Niinku et eri ruumiinosiin puettavia vaatteita (kengät, housut, paita, takki, huivi, hattu ja korvakorut). En oo koskaan ennen tehny tätä ja oon melko varma, että siitä tulee ihan sikana tyttöpisteitä. Olen joko nero tai matkalla helvettiin. Ja on niin väärin, etten oo menossa tänään mihinkään!

2 kommenttia:

Eräs Saara kirjoitti...

Mikä tyttödrinkki mitä. Kuka juo mun kanssa kaiken kaljan musavisassa? Mua vituttaa ja haluan JUODA VIINAA.

Kaikkonen kirjoitti...

hei, se on turvallinen harrastus ja siinä ei voi tulla esim. puukotetuksi. kuten jos harrastaisi esim. postimerkkien/perhosten keräilyä.