sunnuntai 14. lokakuuta 2007

Lyhyesti kirjeenvaihtajaltamme

Sähkeuutisia vielä näin pikaisesti: sit tällä yhellä ois niinku uus puhelin jota se ei osaa käyttää ees välttävästi ja joka on "jossain", sitäpaitsi.


Ja miksi niistä tehdään noin piskuisia nykyisin? Ja jotai outoja, jotka ei toimi niinku kuuluis. Enhän mä voi tietää minne olen tökännyt sellaisen muistitikun näköisen ja kokoisen vempaimen! Joskus oli olemassa ihan hyvä systeemi, jossa puhelimet oli kiinni seinässä semmosella johdolla. Johtoa kun seurasi seinästä alkaen, niin aina löytyi. Vitun suomalaiset! If it ain't broken, don't break it, sanon minä, ettäs kuulet herra Ollila! Ammutaan insinöörit!

Et tavoittelu on taas turhaa, kun en jaksa selvittää just nyt. Mut S, jos ehdit vielä lukea tän, ni aattelin kyllä könytä sinne Uudelle leffoja kattomaan tossa reilun neljän tunnin kuluttua. Aion ilmestyä paikalle verkkareissa ja eilisissä meikeissä ja haista pahalle. Ei vastalauseita!

Siitä, miksi omistan yhtäkkiä verkkarit, joskus toiste lisää. Nyt ei pygee. Join eilen tyttöjen kaa tekilaa, mihin nähden olen yllättävän pirteä. Toisaalta yllättävä pirteys voisi näissä olosuhteissa tarkoittaa esimerkiksi mahllaan lattialla makaamista ja avun huutamista mattoon tahi vastaavia huonouden tasoja, ja oikeasti olen vaan aika väsynyt ja laiska ja haisen pahalle, minkä olen nyt maininnut kahdesti. Hyvä.

Ei kommentteja: