keskiviikko 3. lokakuuta 2007

Vuotuinen Miksi Ihmeessä & Mikä Se On -päivä

Olen tänään etsinyt bikineitäni, (no koska oon menossa huomenna vesijumppaan, tietty) joita tarvitsin viimeksi kuutamouinnilla. Tiedän ottaneeni ne Turusta mukaani, mutta en tiedä, mihin olen laukkuni purkanut tai olenko, enkä muista, mikä laukku oli mukana.

Lisäksi olen tehnyt paljon hyvää ruokaa (koska olen jonkinlainen nero, enkä olekaan menettänyt kykyäni kokata. Pelästyin jo hetkeksi sählättyäni muutaman ihan yksinkertaisen jutun (perunamuusi), mutta se oli varmasti vain einespitoisen loppukesän jälkitautia. Kyllä, keittiöremontti on ohi, kuten eilisestä voi päätellä, ja mä otan vahinkoa takaisin kovaa.) ja syönyt sen. Olen lisäksi tehnyt ruokaa huomiseksi, joten töissä ei ehkä tule nälkä, mikä tarkoittaa hyvää työpäivää (työpäivän voi pilata yksi tai useampi seuraavista asioista: mukana ei ole eväitä, ipodia tai rannekelloa tai aamulla nukkuu pommiin. Usein päivä ei ole täysin pilalla jos yksi ehdoista toteutuu, mutta jos kaksi tai useampi sattuu samaan aikaan, on helvetti valloillaan).

Olen myös muodostanut valikoivia anagrammeja (no sellasia, ettei kaikkia kirjaimia tartte käyttää, mutta vaan ne tietyt on saatavilla) askartelutarkoituksiin. Kävin eilen teekkaripoikia moikkaamassa, ja lähdin mukanani rätttejä (koska jos joku päättää laittaa vanhan lakanan räteiksi niin niitä tulee kohtuuttoman paljon yhden ihmisen tarpeisiin ja koska mä aion ruveta maalaamaan öljyllä ja siinä tarttee) ja vaatteita tuunattavaksi (koska pojille pitää tehdä printtejä koska se on kivaa) ja sitten pyysin yhden paidan materiaaliksi, kun savannien Billy oli laittamassa sen pois, ja siinä oli teksiä aika hyvillä kirjaimilla ja aattelin leikellä ne irti ja käyttää jossain muussa. Osia tekstistä voi käyttää sellaisenaan, mutta siinä oli semmoinen kohta, josta aattelin muodostaa muita sanoja.

No niin. Eihän ne mitään tarkoittaneet. Joskus muistan pienenä ajatelleeni, että ihan varmasti jos keksii minkä tahansa sanan tai lauseen niin maailmassa on jossain sen niminen bändi, mutta ei ole ihan totta valitettavasti se (tosin Päivi Räsäsen ensikännien uusin julkaisu on saatavilla päivänä minä hyvänsä). Jakokaupunkitauti antaakin tänään kotitehtävän: perusta bändi, ja teen sitä kannattavan bändipaidan. Yhtyeen nimeksi ehdotankin jotakin seuraavista:

-I Ate Trent
-Se Aterin
-Neste Tart
-Rintaeste
-I Treat Nest
-Sen Teit
-Tetris Ant
-Tease Tint
-Sin Tear
-Ain't Reset
-Sane Tit

Päästyäni anagrammiin inter state ja tajuttuani sen olleen alkuperäinen teksti, lopetin. Mutta raportoikaa toki tehtävän tuloksista, ja sulkekaa nämä Empire Recordsista lainatut sanat sydämiinne ja tutkiskelkaa niitä: "First, you need a name. Then you know what kind of band you'll have".

Pitää lähtee kohta baarivisaan ja sit kai slangi-iltaan joka on samalla syntymäpäivä. Vai pitikö mun lähteä henkiseksi tueksi viimeksi mainittuun? Biksut vois ettii ensin.

Ei kommentteja: