lauantai 27. lokakuuta 2007

Perunakellari

Vittu Kaikkone mie en lähö siun kans ennöö mihinnää ikinä. Haluaisin tiivistää eilisen päiväni muutamaan minulle sanottuun lauseeseen:

"Ei sun tartte tehä tota, sulla on jo ihan tarpeeks hyvät tissit."

"Siis mitä? Kaljalla? Ai salilla... no ei sit mitään. Mä jo ihmettelin."

"Joo tää mun kännipuhelu ei nyt oikeen toimi kun sä taidat olla enemmän humalassa ku mä."

"Kyllä sieltä kirves löytyy."

"On meillä isompikin auto... tän pituus on 4,6 metriä."

"Perunakellari, neiti hyvä, perunakellari!"

"Gaurrrr-rauh. Giurh!"

3 kommenttia:

Kaikkonen kirjoitti...

hahahaha. rikulta katos kalsarit, vyö ja paita. tiedätkö mihin?

aino kirjoitti...

Juu ei oo mulla mitkään noista.

Kaikkonen kirjoitti...

okeih :) en sitä epäillytkään. ajattelin jos olisit nähnä mihi se poika niitä o nakellu. oli kuulemma jossai vaiheessa aamua kävelly ympäri naapurustoa päällä yksi sukka ja paita. hmm. ja hei näistä lauseistahan ei ykskään ole mun sanoma? eihän?